mobil inlägg - hos elin

hejsan, och godmorgon! gårdagen spenderades först på väla med elin i några timmar fick med mig två fina saker som jag visar sen! efter väla så åt vi "kvällsmat" på mc (haha!) och väntade på att sofie&matildas tåg skulle rulla in! vid 6-7 tiden så tog vi fyra buss till olympia och sen drog vi på oss världens fulaste bowlings skor och sen började vi kasta klot! slutade med att sofie vann hela alltet! grattis! och jag blev en stolt tvåa, elin trea och matilda kom sist! haha, riiiktigt rolig kväll , tack tjejer! vaknade upp hos elin vid 10 tiden, nu har vi ätit frukost och är allmänt osociala. har lite planer för dagen med elin, skridskor nu på dagen sen får vi se hur det blir! funderar också lite på hur jag ska komma hem, haha! aja, vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0