Never mind I’ll find someone like you

kvällen blir nog inte helt fel ändå.. sitter just nu och kollar på melodifestivalen med  resten av familjen & har datorn i knäet! (bror fixade med min dator och nu funkar internet igen!!) melodifestivalen är typ ett måste i min familj. blir alltid så sugen på att sjunga när jag kollar, hahaha!
är fortfarande sur och det kommer jag att vara hela kvällen. har snackat med två grabbz på fb och det piggar upp. men helst av allt hade jag velat vara hos bästavän nu och hittat på något galet. men nästa helg dåe?

nu ska jag upp på mitt rum igen, då min dator strax laddar ur. vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0