take care, my friend

jag är trött i benen och i huvudet minst sagt! tog cirkus 20 minuter att gå till mormor, frågade mina 18 frågor som jag hade och fick svar på allt, vilket var jättebra. mamma svarade samtidigt så två i en smäll. underlättar en del. nu så här på kvällskvisten har jag börjat med min krönika - var det bättre förr?
fått ihop 1 och ½ sida handskrivet. känns bra, nu har jag lite att jobba med imorgon på svensk lektionen. torsdag imorgon mina vänner. snart är denna vecka slut vilket är mycket SKÖNT! sen vill jag bara att det ska bli lördag! haha, jo. en riktig myskväll kommer det att bli. har inte träffat bästavän på två helger nu om inte mer... lite ångest. nejmen jo. måste packa ner mina idrotts kläder lite senare och ta fram kläder. detta hinner jag innan klockan blir 23, right? får skynda mig nu. något mer jag vill berätta? tror inte det.
vi får höras imorgon istället, FUUUUUCK. engelskan har jag glömt bort, de jäkla verben. får ta det på bussen.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0