Tell me why you are so hard to forget

hej kompisar! började dagen med idrott, redskapsgymnastik. det var helt okej. sen var det engelska, svenska och sist so. tog bussen hem 14:45, och var hemma lite över 3. ringde elin och sen var emelie's pappa här, så fikade med familjen. jag fryser och är på allmänt dåligt humör. känns som om huvudvärken börjar smyga fram så ska ta en tablett innan dess. ska dra till stallet sen och senare ikväll ska jag försöka att skriva klart min krönika om jag orkar. har omprov i engelskan imorgon och omprov i svenskan den 1 mars. usch, vad dåligt av mig! men det löser sig, tror inte detta kommer att påverka mitt betyg.. min svensk lärare tyckte att det var konstigt att jag hade fått så dåligt resultat, och att det inte var alls likt mig. men inte så lätt att få bra, när man får reda på fel saker som man ska träna på.
nu ska jag sluta böla och ta en kaka. vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0