You still mean everything for me, but you are just not worth the fight anymore

jag orkade inte plugga mer, så jag tog en lång varm dusch vilket var jätte skönt! fryser jätte mycket i skolan, då det är svinkallt i våra klassrum. så en varm dusch var inte helt fel!
igår tog jag aldrig fram några kläder, eller jag glömde det faktiskt. så ni kan ana att jag stressade som en gris imorse för kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig. slutade med att jag drog på ett par vanliga jeans och en blus. nu ikväll har jag faktiskt tagit fram kläder! så himla glad jag blev när mamma hade tvättat mitt linne. yeah!
jag har också fotat outfiten, som ni ser under :)
har även letat fram mitt löshår och tvättat det! så nu är det fint, ska använda det imorgon tänkte jag! har haft några riktigt dåliga hår-dagar på sista tiden. blir så himla trött på mitt hår , men ibland så älskar jag det. nu ikväll var det faktiskt riktigt fint! (hoppas att ni bryr er!)

imorgon är det onsdag vilket innebär SLAPPEDAG! det känns skönt :)) struntar i väskan imorgon och hoppas på sol så jag kan ta min skinnjacka istället för min jobbiga vinterjacka.

nu blir det ett avsnitt pretty little liars för min del, får se om jag pausar klockan 20 och drar ner till tv istället där det visas top model. kanske, tyckte inte att det var så bra förra gången...
vi hörs imorgon, puss♥
kofta - h&m
linne - spanien
byxor - pieces
+ några fina smycken

Kommentarer
Postat av: elin

sv: taaaack bästavän! :D

2012-02-07 @ 20:19:03
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0