you used to call me your angel

vid 3 tiden så bestämde jag mig för att gå ut till stallet. så det gjorde jag. slutade med att jag red Maya i paddocken, älskar henne♥

kommer nog spendera mesta dels av min kväll här hemma, iallafall som det ser ut nu. min bror är på lan hos en kompis&min syster ska iväg till malmö med en kompis och kolla på genrepet till melodifestivalen. och nu när inte min syster är hemma så kommer jag rättare sagt bo vid datan.. haha! efter jag har ätit kvällsmat så ska jag ut och powerwalka med min huuund. mamma följer nog också med.. behöver röra på mig!
måste berätta för er, har börjat kolla på en ny serie. hahaha! den heter dubbelliv, och den finns så man kan kolla på den på svtplay (där kollar jag på den iallafall). serien går (nog) på svt1 , 19:30 varje torsdag. den påminner lite om svaleskär, om ni minns den?
jag gillar den iallafall, hehe.

nu ska jag leta reda på min katt, har inte sett honom. vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0